RSS

Sunday, January 23, 2011

Paranormal Activity 2


weet weet. tak seronoknye esok kena kerja balik. kenape dalam seminggu tak cuti 3 hari ke kan :')
aiyokk.. anyway, semalam fy kuar dengan adik fy.
mula mula kteorang tak taw nak tengok citer ape sebab fy dah tengok Khurafat. tapi adik fy tak tengok lagi citer tu. disebabkan kteorang dua2 belum tengok citer Paranormal Activity 2, so kteorang pun decided beli tiket citer tu.
fy expect citer ni lagi okla daripada Paranormal Activity 1 yang pada fy ok jugak la.
actually Paranormal Activity ni sejenis citer hantu yang dirakam menggunakan video camera or cctv.
citer ni macam citer hantu yang natural and tak dibuat2 but sebenarnya ia dilakonkan.
komen tentang citer ni :
heit. buat habis duit aku je beli tiket ni. tak best langsung. bosannnnnnnn
(-____-)
even dalam panggung tu pun orang dok mengeluh sebab membosankan.
citer ni bermula dengan LAMBAT. hantu tu pun kacau2 macam tu je.
and die sambungan daripada Paranormal Activity 1. orang yang tak tengok Paranormal Activity 1 confirm tak faham kenapa adik kepada watak utama tu bunuh dorang 1 family.
pada aku Paranormal Activity 1 lagi better daripada 2.
hampeh!
kalau aku tau citer ni tak best baik aku tengok Khurafat dua kali.
hampeh hampeh hampeh.
kalau sape yang teringin nak tengok citer ni, baik batalkan niat korang.
rate : bagi 2/5. dua pun sebab adela terkejut2 cikit.
filem yang membazirkan duit korang. jangan tengok!
hahah. pengarah filem ni takkan saman aku :D

No comments:

Post a Comment