RSS

Friday, March 12, 2010

my 2nd anniversary!

seperti yang dinanti2kan,pada 12 mac 2010,genap 2tahun perhubungan kami.aku masih ingat lagi,pada 12 mac 2008.pada masa tu aku merupakan pelajar sekolah yang masih mentah dan tidak matang..hehe.pada masa tulah,sekarang aku semakin matang dalam menepuhi liku2 hidup di samping suami tersayang :D dan juga semakin berani dan lebih berkeyakinan berbanding dahulu.

teringat lagi di saat 1st date kami,pada 8 mac 08 di Ipoh Parade.banyak memori indah lagi melucukan :D:D aku still simpan lagi baju yang aku pakai pada masa tu(baju kenangan tu!).mengenali insan bernama NOOR AKMAL merupakan perkara terindah berlaku dalam hidup aku.dia merupakan pembakar semangat aku di kala aku bersedih,hampa,kesusahan dan segala macam perasaan.tak pernah jemu melayan karenah aku yang manja lagi mengada2..haha:D
dan juga insan yang selalu bwat aku ketawa sampai dah sakit pipi kadang2 and penat bergelak :D selalu menceriakan hidup aku tidak kira masa.semoga perhubungan ini dipanjangkan sehingga akhir hayat kami dan doakan kami bahagia bersama selama2nya :)

dear my beloved,
i need you for the rest of my lyfe.i'm nothing without you and i want you to know that i love our relationship so mush and i would die without you.i won't leave you and please don't ever leave me..you are my world..you are my oxygen that help me to breathe..my love,my heart belongs to you forever :)

hugs and kisses,
fifilisshal forshizzal

dedicated to you.ku ingin kamu
demi semua yang aku jalani bersamamu
ku ingin engkau jadi milikku..ku ingin kau di sampingku
tanpa dirimu,ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa membawa syurga dalam hatiku..
ku ingin engkau menjadi milikku,
aku akan mencintaimu,menjagamu sepanjang hidupku
dan aku kan berjanji hanyalah kau yang ku sayangi..ku akan setia di sini
menemani..
sentuhanmu bagaikan tangan sang dewi cinta yang meriaskan bunga asmara
dan membuat ku tak kuasa..
ku ingin engkau menjadi milikku,
aku akan mencintaimu,menjagamu sepanjang hidupku
dan aku kan berjanji hanyalah kau yang ku sayangi..ku akan setia di sini
menemani..


selama ku masih bisa bernafas

selama tuhan masih mengizinkan..ku ingin selalu menjagamu..

No comments:

Post a Comment