RSS

Wednesday, March 03, 2010

ohh my hubby

hello hello.lama rasanya aku tak update blog ni.busy dengan study.but da truth is,aku tak taw nak bercakap apa dengan blog aku ni.haha :D okay2,dah lama juga hubby aku ditempatkan d TNB Penang since bulan januari..ayoyo.rindu bagai nak gila walaupun hampir setiap minggu die balik jumpa aku-boleyh kata setiap minggu :) bilalah die boleyh ditukarkan ke Ipoh.nanti boleyh aku lunch sama2 ngan die masa aku rehat or lepas aku habis kelas.silap2 aku intai2 die tengah buat keje.hehe.

even skrunk pun aku tengah rindu pada die. :( sayang sayang sayang.kalau aku taw nak pergi penang tu mao jerw lepas habis kelas aku gerak ke sane.masalahnye aku tak taw nak pergi sane.segangster2 (perasan) aku pun tak berani pulak.nanti kalau ape2 jadi pada aku kan susah.mesti family risaukan aku.hubby aku pun tak bagi.huhu.nak bwat macamne kan,juz tunggu jelah nanti.harap2 aku dah sem3 die dah ade kat ipoh balik.i miss u sayang.i miss u so mush :'(

No comments:

Post a Comment