RSS

Thursday, May 27, 2010

cuti bermula

huh.leganyerw cuti dah start.tyme exam week tu,jerawat menggedik berebut2 nak kuar.haish.jerawat kecik2 kat dahi ni degil betul nak hilang.suka mengganggu hidup orang yang tenang ni.mayb sebab stress ngan exam kowt n makan gatal.jelez betul jerawat 2 tak bagi makan seafood n telur.mengganggu hidup orang jerw.huhu!kalau tak silap cuti dalam 3minggu jerw.cepatnyerw.huhu!okay,aritu aku ade bukak myspace(thru my hubby punyerw account).kecian betul.ramai orang telah mendelete aku daripada friend diorang..takpelah,lagipun aku pun dah tak aktif lg.tak lame lagi mesti friends dah tinggal lagi sikit.i dont mind.nak delete pun delete lah yea.saya tak kisah :)

sempena cuti ni,aku nak bwat ape yea?bwat pandailah.hehe.
tadi amik gambar kt hp my hubby.dah lame tak tengok gambar ni.mase ni zaman pas habis spm.umur pun muda lagi,bulan 2 tahun 09.muka pun budak2 lagi ;p



*bersama hubby :D


No comments:

Post a Comment