RSS

Friday, May 14, 2010

requested by..

hye there!hope semuanya sihat2 belaka.sempena exam yang akan menjelang ni(lambat betul aku exam kan,budak2 lain semua dah cuti dah)..aku nak upload beberapa gambar yang latest.dalam gambar ni aku pakai cotton shawl yang diberikan oleh my sista.dulu die suruh amik gambar aku pakai shawl tu and letak kat FB~sori,bocor rahsia=p
tapi tak sempat nak amik gambar and letak kat FB sebab aku dah tak aktif account FB.so dekat sini pun takpe kan my sista?i love it;)

lepas ni maybe tak dapat update blog cuz dalam minggu exam.last paper pada 26.5.10.wish me luck!! :)







ah!adakah saya mempunyai dimple ataupun lesung pipit?ahaa..zaman skolah dulu suke berangan ;p


*senyum seindah suria..lalala


*lebih kurang



*no comment


*baju tangkap muat,tak same colour.nak pegi beli makanan jerw ni :)

No comments:

Post a Comment