RSS

Sunday, November 28, 2010

ahh! bagaikan mimpi

result dah kuar pada 26NOV.. fy tak sempat update sebab busy ckit.
terkezzzuttttt sangat. adakah aku bermimpi? tolong cuit aku supaya aku tersedar.
sape2 nak tolong cuitkan?huahuahua.
okay,actually ianya pencapaian dlm exam paling seronok n terbesar dalam hidup.
rase macam nak jerit
ah, sudah. kalau kau jerit nanti habis 1 dunia pengsan ("_")
taknak jerit2.
okay2,bersyukur sgt2. impian selama ini tercapai.
thanks kpd lecturer2 yang mengajar..kawan2 yang membantu..
haa..owh ya,walaupun account tak yakin tapi ALHAMDULILLAH
tapi tkowt sem 5(july 11) n 6 nanti.. adakah aku mampu mempertahankannya?
owh,terlalu beban otak untuk menanggungnya.. berat.
jerawat bakal bermaharajalela nanti disebabkan stress. ohh tidak!!
walaupun tak yakin aku berjaya mempertahankannya, tapi aku akan cuba sedaya upaya untuk kekalkannya.. amin=)

1 comment:

ZACK ENTRY said...

semoga berjaya dalam pelajaran..=)

Post a Comment