RSS

Friday, May 06, 2011

ADMIRE oh!

fuyooooooooooo..sumpah blog ni da berhabuk dah. tolong gueeee! fuhhhhhhhhhhhhhh
whats up blogger2 sekalian. banyak yang termissed nih. haish. especially tentang isu semasa.

Rebecca Black yang nyanyi 'sedap' gilee, Prince William dah kahwin dengan Kate Middleton, Osama B Laden yang dah terbunuh. lagi ape eh?
ehemm, nak story cikit yang sayaaaa dah tamat belajar. eh bukan. saya dah tamat PRAKTIKAL.
*tepuk tangan* setelah 5 bulan yang terasa amat lama pada mulanya, akhirnya habis jugak praktikal aku. lega gila.
dalam praktikal tu, banyak ilmu yang dah saya belajar. tapi dalam 2 ade banyak kisah kelat masam yang tak boleyh diceritakan kat sini. actually mastermind die sorang je, pengikut dalam 2 orang. tapi yang lain baik2.


don't judge the book by its cover :)

anyway, tak nak story benda yang tak besh.lets move on..


semalam baru tengok blog Cala Qisya.. actually saya memang suke tengok dressup sis Farah Khairuddin yang merupakan salah sorang owner Cala Qisya tu. facebook die, u all bleyh search 'Oh Saya Gila Shawl' .. minat tengok dress n kebanyakan yang dijual kat blog 2.suke gila kat 1 dress ni. tapi dah SOLD OUT. sedih gila. hope bleyh restock balik.
baju2 yang dijual memang cantik and trendylah..cair hatiku (-_-)
jom terjah jom!



*nilah dress yang saya nak sangat ni..sukeee (",)


*oh,terasa macam cinderella kalau pakai baju ni :p

nilah antara yang dijual.. tak larat nak letak gambar banyak2..hehee
nak taw lebih lanjut boley tengok blog kakak tu.
happy holiday to my friends out there!
:)


No comments:

Post a Comment