RSS

Sunday, November 29, 2009

final oh final!

Final exam aku start 8dis ni..OMG..dekat jugak rite?aku paling tkowt dengan subjek account..actually mase zaman sekolah dulu aku bdak sains kejuruteraan n aku tak blaja pun subjek 2..since melangkah ke ipt,aku belajar sume benda2 yangg baru..dulu aku bersekolah di sekolah teknik n amik kejuruteraan awam..skrunk ni aku amik business management..lain kan?kawan2 aku ramai jugak terkejut n tak sangka aku tukar bidang..rata2 dorunk amik yang berkaitan ngan civil eng..ade yang amik course same,ade yang amik senibina,ukur bahan n lain2 laig.aku jerw yang lain kan?xpelorh,aku tak nak penink2 kepala ngan subjek yang berat..macam physics,chemistry n add maths...but account pun susah juga..tyme aku baru masuk poli 2,blur2 jugak aku..smpai skrunk aku tak conquer lagi subjek 2.

Back 2 da topic,kat cni aku blaja benda baru..subjek marketing,account n economy..arghh..economy membosankan rupenyerw..mengantuk aku tyme kuliah..banyak kene bace..aku jenis tak mnat sangat mmbaca..marketing besh tapi kene membaca juga..account..its all about practises..da more u practise,da more u conquer da sbject..aiyak!..dulu mase pas dapat result spm,punyerwlorh aku azam taknak malas2 da..huhu..study hari2 knon..haha..dulu aku tak target straight a's but aku target ape sbjek yang aku rase bleyh capai bilangan A 2..but aku dpat tut...huhu..tolak 2a drpd bilangn A yg aku target..sdih juga tapi nak bwat macamnerw..aku bersyukur jerw lorh..nway,start mggu ni aku nak study memandangkan exam yang nak dekat..aku stdy ngan kwan baik aku,maisarah aka mai.hope aku dapat bwat yang terbaik untuk final ni..gud luck fifi!=p

No comments:

Post a Comment