RSS

Sunday, November 29, 2009

Tentang Diriku..

Assalamualaikum..first of all,aku nak memperkenalkan diri aku..nama aku fatimah or panggil aku fifi..aku memang asal ipoh n stay kat sini..huhu..aku ade 6org adik bradik n aku 2nd last..manja kerw?no comment..haha:D umur aku 18thn.tak lame nanti aku bakal meninggalkan alam remaja n menginjak usia yang lebih matang..ok,skrunk ni aku study kat politeknik ungku omar kat ipoh..blaja kat sini besh n senang sebab tak berjauhan dengan orang tersayang..huhu.environment die pun ok walaupun bangunan lame..hehe..well,mentang2 die poli yang tertua but paling top skali...cita2 aku?aku bercita2 untuk menjadi seorang executive d syarikat..aku ingin wanita yang berjaya n membanggakan family aku..someday :) bukan senang nak berjaya..kena usaha n tak putus asa merupakan kunci kejayaan..lastly,aku harap cita2 aku akan terlaksana..insyaallah=)

No comments:

Post a Comment