RSS

Sunday, November 29, 2009

uitm???

Baru2 ni,aku check kat website uitm..aku diberi peluang sekali lagi untuk blaja d uitm..aku dapat kat Arau,perlis untuk sesi Dis09..daftar pada 27dis..yang sesi July09 dulu aku dapat d uitm Shah Alam..course yang sama juga,Pengurusan Bank(BM112)..tapi,ntahlorh..aku tak berminat untuk sambung d sane..but upu dulu aku apply sume uitm..ntah ape2 aku kan?hehe..well,actually aku chose sebab aku nak dekat..mayb bleyh dapat uitm seri iskandar,perak..tapi aku dapat jauh n aku tak berminat..aku tak pegi pun,tak sangka dorunk bagi peluang ni..pelik juga..hurm..ntahlorh,yang penting aku bahagia stay kat cini..aku tak jauh dari orang2 yang tersayang..laaagi seronok..kan syg?hehe..politeknik ungku omar (puo) besh sangat..bagus pun bagus..kengkawan pun ok.plus aku takkan jauh ngan beshfren aku mase sekolah dulu,faezah..n farah..dorunk akan ku kenang sampai bila2=)
aku mayb akan rase menyesal glerw kalau aku study jauh..but degree nanti aku ingat nak sambung dekat U lain lorh..huhu..bwat mase ni,puo di hatiku..hehehe..kepada kengkawan aku yang merupakan warga uitm..gud luck untuk u all..wish u all da besh=)

1 comment:

Post a Comment