RSS

Tuesday, December 01, 2009

buah hati pengarang jantungku..


NO 1
he's my everything.he's Noor Akmal,da one i luv.of coz he's my no 1.kteornk dah kenal 2tahun lebih dan aku teramat menyayangi relationship ni.aku mengenali si dia masa aku form4,couple masa form5.muda kan aku masa tu?hehe.skrunk ni pun aku da rase diri aku tua.huhu.i luv him so mush :D



NO 2
mesti tertanya2 sape gerangan kucing kat atas ni kan?ni buah hati no2 aku.nama die Sotong.. sotong?ramai yang pelik kenapa name die sotong.aku yang bagi name tu.actually mase die kecik dulu,die lembut cikit.mase tu aku tak bubuh lagi name die.lepas aku tengok citer Sutun kat astro tu.aku tiba2 dapat idea bubuh name die sotong.actually aku sorunk jerw dalam family panggil die sotong.yang lain panggil die gemuk.sebab badan die gundu.hehe:D walau apepun,yang penting aku sayang die sangat..

Mmmuuuuahhhx3 untuk dua2 buah hati aku.xde yang ketiga :)

No comments:

Post a Comment