RSS

Thursday, December 31, 2009

especially for you

hello blogger!sebenarnya aku nak meluahkan sesuatu dalam blog ni..ape tu?ok..aku just nak meluahkan ape yang tersirat dalam hati ni..huhu..for me,blog ni mencerminkan tentang diri aku..my personal life..ianya lebih terarah kepada diari..so sape2 yang tak suka 2 sorry yea?tak suka tak payah bace..huhu..simple!

ok,dah lari daripada topik aku ni..tadi aku da dapat result aku so aku frustlorh..sume lulus tapi tak macam aku sangkakan..geram!frust sgt2..tak payah tanya my result..haha:D belajar daripada kesilapan lalu..jangan leka!jaga carry mark!tak mengapa,silap sekali takkan silap selamanya rite?:) to my beloved hubby,sayang merupakan insan yang amat istimewa dalam hidup i..sayang selalu ada bila saat2 i susah dan senang..u cheer me up.u always burn my spirit.when i'm down.detik2 penting i sayang selalu ada..masa i amik result SPM,masa i amik test JPJ n so on.masa i sakit.sayang tiada pengganti.you're one in a milllion..aku da bertekad sem depan aku akan membanggakan hubby n family aku.no more fifi sem1.i promise..i promise!

No comments:

Post a Comment