RSS

Saturday, April 10, 2010

My PRECIOUS things


di bawah ni termasuk yang atas merupakan benda2 yang tersayang and merupakan pemberian daripada buah hati pengarang jantung muahhx3.hehe..actually ade lagi,hadiah burfday,tapi tak cukup nak letak.i my things so mush :D

* keychain bergambar tu pemberian aku sempena ulangtahun pertama.satu pada aku and satu pada die.keychain bentuk
tu pemberian si dia pada aku.




* gingerbreadman and Fluffy(nama bear tu)hehe..bear tu pun da umur 2tahun taw(08) :)

* bear ni name die Maltym.mula2 nak bagi nama die Malf.tapi atas cadangan beshfrenku di zaman sekolah dulu,terjadilah Maltym=akMAL+faTIMah..bear ni special sikit sebab bila tekan ade lagu dan berlampu2 dekat ♥ tu.pemberian si dia mase aku zaman skola lagi,thn 08.

* ni bukan pemberian si dia tapi baju mase 1st date aku.hahahah..klaka pun ade.zaman tu tak berapa pandai dressup lagi.kihkihkih

* di JJ
* Christian Audigier limited edition..it syg ;))


*bufday cake.. secret recipe choc chip walnut..nyum3 ;))


hehe..i have his photo album mase zaman die kecil n besar pun ade juga,bantal2 die.sdap peluk..hee :D his shirts..
our 2couple Tees tak dapat nak letak,perfumes dan lain2 barang lagi but..i syg sumenyerw syg..mmmuuuuaaaahx3!

No comments:

Post a Comment