RSS

Saturday, April 10, 2010

tajuknya adalah ; Diri Saya

ni hao ma??eh,tetiba cakap mandarin pulak dia.hehe.okay bloggers sekalian.dalam blog kalini,saya mahu menerangkan tentang diri saya..yang mana anda sendiri pun tak taw.hehe..mestilah tak taw kan..hurm...cakap tentang diri aku ni.aku merupakan insan yang tidak sempurna.kadang2 jealous juga dalam hati melihat orang yang lebih sempurna dari kita ESPECIALLY artis.tak gitu?ianya dah menjadi lumrah manusia.huhu.tapi sebagai manusia,kita perlu bersyukur dengan apa yang ada.

ni iklan*pesanan kepada remaja2 di luar sana yang merasakan diri mereka tak cantik,tak famous,tak pandai,tak macam2 lagilah.u all kena yakin pada diri masing2,bersyukur dengan apa yang ada dan cuba untuk menjadi lebih baik.jangan berasa rendah diri dengan diri anda.believe in yourself.walaupun seseorang tu mempunyai kekurangan,tetapi die juga mempunyai kelebihan dari sudut lain.macam aku,aku pun sorunk remaja yang tidak sempurna dan selalu berangan macam2..hahaha.berangan kalau aku itu..ini..hehe.satu hari aku harap dapat capai apa yang dah aku angankan.hopefully.apa yang aku angankan tu?wink3 rahsia peribadi :D


okay sambung2..
tajuknya 10 things you don't know about me.hehe..dah macam citer 10 things i hate about you pulak :D

  • seorang yang agak pemalu ckit.malu2 kucing2.eh,malu2 kucing tu macam mane eh?
  • seorang pendendam..depend pada perkara.kalau perkara yang betul2 menyakitkan hati,sampai mati/anak2 cucu pun aku takkan maafkan selagi si ***** atau kata yang lembut si polan tak minta maaf pada aku.
  • seorang yang tidak mudah jemu,ya,aku memang begitu.
  • seorang yang manja..hehehe :p
  • jenis manusia yang tidak mudah berubah perasaan.kalau aku suka satu,aku suka kat tu jerw.
  • kadang2 mudah give up.
  • kengkadang tidak mampu mengawal nafsu untuk shopping.baik tengah sengkek ataupn poket penuh,aiseh.dush dush
  • gayat pada tempat yang tinggi
  • mudah cemburu
  • tidak suka mandi laut..haha :)
*tambahan,i'm short-sighted! n naughty!

No comments:

Post a Comment